Výrobci

Newsletter

Obchodní podmínky

 

1. Jak vybírat zboží a objednat.

Pokud znáte konkrétní typ výrobku (například mountainboard MBS PRO 100), stačí do vyhledávače v pravém horním rohu obrazovky zadat minimálně tři znaky z typového označení výrobku- např. PRO 100.
Následně se zobrazí jedna nebo maximálně několik položek, které tomuto řetězci odpovídají. Pokud vyhledávač nic nenajde, ačkoliv výrobek skutečně existuje pod tímto označením, můžete se na něj informovat emailem obchod@boneshaker.cz a nebo telefonicky na čísle +420 777 255 375.
Kliknutím na vybranou položku se zobrazí její stručná charakteristika, doplněná o cenu zboží (včetně DPH) a o obrázek. Kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku" vedle vybrané položky se tato položka přiřadí k obsahu vašeho "nákupního koše" (zároveň se Vám zobrazí nákupní koš s celým obsahem). Automaticky se přiřadí 1 kus zboží, chcete-li zakoupit dva a více kusů, jednoduše změňte číslici vedle vybrané položky v nákupním košíku a stiskněte tlačítko "přepočítat".
Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, než je uvedeno ve Vaší registraci, máte možnost ji v této fázi objednávky uvést do pole "Poznámka".
Políčko "Poznámka" použijte prosím i pro uvedení případného časového omezení dodávky zboží nebo jiných upřesňujících údajů.
Tlačítkem "Odeslat nákup" nyní odešlete objednávku. Do 24 hodin Vám přijde e-mail s potvrzením o úspěšném objednání. Kdyby se tak nestalo, prosím kontaktujte nás.
Na Vámi uvedený email a nebo telefonní číslo Vás bude kontaktovat některý z našich pracovníků, který s Vámi dohodne den a čas doručení zboží k Vám.


2. Osobní vyzvednutí zboží.

  • Můžete si objednané zboží bez čekání odnést.
  • Pověnují se Vám kvalifikovaní prodavači, kteří Vám rádi pomohou s výběrem zboží. Je potřeba předem dohodnout telefonicky nebo mailem termín Vašeho nákupu!
  • Mnoho z nabízených položek máme skladem, můžete si je rovnou odnést.


3. Kdy a jak Vám dodáme objednané zboží?

Datum a časový interval dodání s Vámi  dohodneme telefonicky nebo mailem.

Zboží doručujeme standardně do třech pracovních dnů od přijetí objednávky (pokud je zboží ihned dostupné). Upozorňujeme, že v předvánočním období může dojít ke zdržení dodávky - je však samozřejmě v našem zájmu dodat Vám objednané zboží co nejdříve. Pokud některé objednané zboží není momentálně u dodavatelů dostupné, samozřejmě Vás o tom také informujeme telefonicky nebo mailem a sdělíme předběžný termín dodání - dle informací našich dodavatelů.

Zásilky (mountainboardy, draci, chrániče, náhradní díly, longboardy atd.) Vám budou doručeny Balíkem Do Ruky České pošty - jde o službu, která zaručuje doručení zásilky přímo na adresu zákazníka. Termín doručení Vám předem oznámíme telefonicky nebo mailem. Pokud přesto nejste v okamžiku doručení na adrese přítomni, je zásilka uložena na poště a můžete si ji tam buď vyzvednout do 7 dnů, nebo si s poštou telefonicky domluvit opakované doručení. Nebo balíkovou službou PPL, kdy balík obdržíte na vaši adresu druhý den po vyexpedování zboží.


4. Jak platit?

  • Dobírkou, při předání zboží poštovním kurýrem.
  • Platba v hotovosti (EET) na místě při převzetí zboží.
  • Platba předem složenkou nebo převodem z Vašeho účtu: Po vložení objednávky vám vystavíme Vám zálohovou fakturu a obratem zašleme na Váš mail. V tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet. Číslo účtu: 78-7837640247/ 0100, Komerční banka. Variabilní symbol platby bude číslo zálohové faktury.
Pokud zaplatíte předem a zboží nebude možné dodat ani nahradit jiným modelem (na základě dohody), garantujeme vrácení celé částky zpět na Váš účet.

 

Našli jste zboží někde jinde levněji? Informujte nás prosím, pokusíme se Vám nabídnout lepší cenu!
 


Práva a povinnosti prodejce

  1. Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky; v případě platby předem na účet do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
  2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.
  3. Prodávající se zavazuje osobní údaje které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.

Práva a povinnosti nakupujícího

  1. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
  2. Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
  3. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s vyjímkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal.
  4. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.
  5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, MC, CD-ROM) nesmí být porušen igelitový přebal.

 

Dodání zboží

  1.   Osobní odběr na adrese provozovny.
  2.   Balíkem Do Ruky České pošty na dobírku nebo PPL na dobírku. Cena dopravy PPL na dobírku je 130,-. Cena dopravy balíkem Do Ruky České pošty na dobírku je 160,-. U objednávek nad 5.000,- je přeprava ZDARMA. Při využití možnosti "platba převodem" Zasíláme zboží službou balík Do Ruky Českou poštou (160,-) nebo PPL (130,-). U objednávek nad 5.000,- je také přeprava ZDARMA.
  3.   Jiné způsoby doručení možné po dohodě s prodejcem.
  4.   Zboží zasíláme také do zahraničí (např. Slovensko...atd.) Exportním balíkem PPL na dobírku nebo Exportním balíkem České Pošty na dobírku (pokud je to možné). Cena přepravy je 300,- až 350,- podle zvolené přepravní společnosti. U objednávek do zahraničí (EU) nad 10.000,- je poštovné  ZDARMA.


 

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout  a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.